Pisanie po śladzie to karty pracy, które przydadzą się dzieciom, które rozpoczynają naukę pisania i tym, które mają trudności z estetycznym pisaniem. Jest to kontynuacja artykułu: Pisanie po śladzie – duża czcionka – część 1.
Pisanie po śladzie
W naszych kartach pracy zastosowaliśmy czcionkę z poprawnymi łączeniami i proporcjami. Dzięki temu, dzieci uczą się poprawnego pisania. Dodatkowo wykonywanie takich zadań ma wpływ na rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej. Czcionka jest duża – idealna dla początkujących.
Jak stopniujemy trudność?
Najpierw dziecko ćwiczy pisanie litery małej, potem wielkiej a na końcu pisze wyrazy zaczynające się od litery, której pisanie już opanowało.
Co jest w zestawie?
W zestawie znajduje się 16 stron w formacie A4. Na każdej karcie dziecko poznaje nową literę oraz dodatkowo znaki diakrytyczne. W zestawie znajduje się również sporo pełnych zdań i fragmentów wierszy. Inne litery znajdują się w poprzednim artykule: Pisanie po śladzie – duża czcionka – część 1.