Masz pytanie? Zerknij na listę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


1. Jak mogę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności? Zamawiam na Radę Rodziców, Szkołę lub Bibliotekę.

Podczas składania zamówienia proszę wpisać NIP w odpowiednim polu. Jeśli NIP jest wprowadzony, wystawimy fakturę i wyślemy ją mailem na adres podany w zamówieniu.

2. Czy mogę dostać fakturę na innego Nadawcę i Odbiorcę?

Tak, proszę wpisać dane nadawcy i odbiorcy w polu Uwagi.

3. Gdzie znajdę zamówiony PDF?

PDF-y znajdują się w dwóch wiadomościach mailowych. Ich tytuły to: “Otrzymaliśmy Twoją wpłatę” oraz “Wysłaliśmy Twoje zamówienie”. Tam w tabeli, w kolumnie pobierz, znajdują się niebieskie, podkreślone teksty – to są linki. Należy w nie kliknąć i rozpocznie się pobieranie kolorowanek lub kart pracy w wersji PDF.

4. Czy mogę zwrócić towar?

Jasne! Nieuszkodzone książki czy gry, które nie spełniają oczekiwań, należy odesłać do nas razem z paragonem. W ciągu tygodnia od otrzymania zamówienia, zwrócimy wpłaconą kwotę.

Adres do zwrotów:

Martyna Rejkowicz
edukacja-dzieci.pl
Pl. Niepodległości 25/1
58-350 Mieroszów

5. Jak założyć konto?

Podczas składania zamówienia, kiedy wpisane zostaną dane do wysyłki, należy zaznaczyć checkbox: “Stworzyć konto?”.