Masz pytanie? Zerknij na listę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
1. Jak mogę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności? Zamawiam na Radę Rodziców, Szkołę lub Bibliotekę.
Podczas składania zamówienia proszę wpisać NIP w odpowiednim polu. Jeśli NIP jest wprowadzony, wystawimy fakturę i wyślemy ją mailem na adres podany w zamówieniu.
2. Czy mogę dostać fakturę na innego nadawcę i odbiorcę?
Tak, proszę wpisać dane nadawcy i odbiorcy w polu Uwagi – to dla nas żaden problem!
3. Gdzie znajdę zamówiony PDF?
PDF-y znajdują się w dwóch wiadomościach mailowych. Ich tytuły to: “Otrzymaliśmy Twoją wpłatę” oraz “Wysłaliśmy Twoje zamówienie”. Tam w tabeli, w kolumnie pobierz, znajdują się niebieskie, podkreślone teksty – to są linki. Należy w nie kliknąć i rozpocznie się pobieranie kolorowanek lub kart pracy w wersji PDF.
4. Czy mogę zwrócić towar?
Jasne! Nieuszkodzone książki czy gry, które nie spełniają oczekiwań, należy odesłać do nas razem z paragonem. W ciągu maksymalnie tygodnia od otrzymania zamówienia, zwrócimy wpłaconą kwotę.
Adres do zwrotów:
Martyna Rejkowicz
edukacja-dzieci.pl
Wilków Średzki 20
55-311 Wilków Średzki
5. Jak założyć konto?
Podczas składania zamówienia, kiedy wpisane zostaną dane do wysyłki, należy zaznaczyć checkbox: “Stworzyć konto?”.